6 בנובמבר 2018
קפה עלית

רצים במרוץ הלילה של תל אביב? 4 טיפים שיעזרו לכם לצלוח אותו בשלום

טיפים למרוץ הלילה של תל אביב

נרשמתם למרוץ הלילה של תל אביב, השקעתם באימונים ותכלס, אתם מרגישים ממש מוכנים! הדבר היחיד שנשאר הוא להגיע בערב ולהתחיל לרוץ. שנייה לפני שאתם יוצאים לדרך, יש עוד כמה דברים שיעזרו לכם להוציא את המקסימום מהמרוץ.

1. תזונה

כשעה לפני המרוץ רצוי לאכול מזונות שמכילים יותר פחמימות ופחות שומן, כמו פרי או חטיף אנרגיה ולשתות כוס קפה טורקי. אחרי אימון עצים, כמו ריצת 10 ק"מ, כדאי וטוב לאכול ארוחה מאוזנת המורכבת ממזונות עשירים בחלבונים בשילוב פחמימות כמו למשל יוגורט או משקה חלב  עשיר בחלבון.

2. חימום

מאד מפתה להגיע למרוץ 5 דקות לפני שהוא מתחיל ופשוט לצאת לדרך. אבל, אל תוותרו על חימום! לחימום לקראת פעילות גופנית חשיבות רבה והוא מהווה חלק בלתי נפרד מהאימון. החימום יכין אתכם למרוץ בהדרגה ויסייע במניעת פציעות ספורט.


3. הכי כיף לרוץ ביחד!

פעם ראשונה שאתם משתתפים במרוץ? מנסים לשבור שיא חדש בריצה? בינינו, הרבה יותר כיף לעשות ספורט עם חברים. תמצאו את החבר/ה שדוחפים אתכם קדימה ותגיעו למרוץ ביחד.

4. לבוש

ועוד טיפ קטן מאתנו:, תתלבשו בהתאם: מחזיר אור, חולצה בולטת ולא שחורה, או נעליים לבנות יעזרו לכם לבלוט בחושך וישמרו עליכם במהלך הריצה.

ספורט עם קפה

מגיעים ל-NIGHTRUN? בואו לפגוש אותנו במתחם #באמיתי_טורקי, להתמודד עם אתגר #חזק ותוכלו לזכות בפרסים.